Surfplatta?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Galax, 6 aug 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Har på senare tid tänkt köpa en surfplatta som ska ersätta mina datorer, jag hade först riktat in mig på Tablet Z då jag tycker den är extremt snygg, men Nexus 7 2013 lockar mig lika mycket.

Plattan lär mest användas till slösurf och filmtittande hemma och när jag pendlar.

en 10 tummare borde väl vara att föredra? Har aldrig haft någon förut, bara Nexus 7.

Använder ni plattan mer än datorn? Vad är det plattan inte duger till som gör att datorn måste användas?

Jag hade tänkt pensionera både de bärbara och stationära.

2. Sweden2

Sweden2 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    Hejsn! Jag skulle valt en Tablet Z, den kan man expandera med minneskort också så att du får plats med många filmer. Man kan äver koppla in den till tvn. Båda dessa funktioner saknar Nexusen. Du får även en vattentålig platta som är otroligt lätt och tunn. Saker som talar för en nexus är priset och snabba uppdateringar och en bra skärm, men jg tycker att Tablet Zs skär är minst lika bra :)

Sker man behöver datorn till är nog igenkligen om man sk spela "riktiga" spel. Då passar en stationär dator.

Skickar ifrån en seg Tan 7.7 så förvänta er stvfel :)

3. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Nexusen har miracast :P

Alla spel jag spelar har jag till min konsol :) Får kolla upp hur många ppi Z har.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.