Svara på inkommande samtal

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av uffez, 2 maj 2010.

1. uffez

uffez Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kanske en töntig fråga som är självklar för alla som är mer avancerade än jag (har haft min X10 i en vecka nu)...
    Nåja, mitt problem är att om jag besvarar ett samtal med MW600 inkopplat och jag vill använda headsetet så måste jag trycka på svarsknappen på headsetet. Om jag besvarar på X10ans skärm så styrs ljudet till telefonen och det är knäpptyst i headsetet. Jag vill ha alla samtal till MW600 om det är "parat". Är det nån konfig som jag gjort fel, eller är detta så det funkar?

/Uffe

2. AndreasE

AndreasE Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Tror det funkar så för att ifall man svarar med mobilen vill man antagligen prata i den.
    När jag körde bil hade headsetet trasslat ihop sig, som tur är kan man svara på mobilen och prata ändå.
    Vet inte om det går att ändra, men bara som en idé att allt funkar som det ska :)

3. Toneloc

Toneloc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    311
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO
    Telefon 2:
    Pixel 6a
    Telefon 3:
    Oneplus Nord CE
    Platta:
    Cube Talk 9X
    Platta 2:
    Motorola xoom
    På min Hero kan jag trycka på menu-knappen under samtalet och då kunna styra det till BT om jag nu råkade svara på telefonen men vill använda headsetet, funkar kanske så på din telefon också.

4. uffez

uffez Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

OK, jag får prova nästa gång. På övriga E///-lurar som jag har haft så brukar samtalet landa i BT-headsetet även om man svarar på telefonen.

/Uffe