Avslutad: Svart, olåst Samsung Galaxy S5 +Extrabatteri, extra baksida och oöppnat Nillkin-skal Svart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid82, 16 maj 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid82

Droid82 Guest

Säljer min frus svarta, olåsta Samsung Galaxy S5, inköpt 29 januari 2015. Garanti kvar fram till 29 januari 2017. Laddare, inköpskvitto, originalbatteri samt ett extra stort batteri (3500 mAh) + extra baksida för att rymma det större batteriet och skärmskydd medföljer. Allt förutom skärmskyddet är originalprodukter från Samsung. Jag skickar även med ett nytt och oöppnat Nillkin-cover i svart. Telefonen är i gott skick, men är lite kantstött på högra övre delen av telefonen och på undersidan (se bilder), det är ingenting som på något sätt påverkar funktionaliteten, och dessutom kan man ju sätta på Nillkin-skalet. :) Jag tänker mig 2000 kr för den. Den finns i Lund men kan även skickas.

Telefonen är vattentålig och dammtät (IP67) med 5,1" Super AMOLED-skärm, har grym kamera och pulsmätare.

Mer information om telefonen finns på följande länk: http://www.samsung.com/se/consumer/mobile-devices/smartphones/galaxy-s/SM-G900FZDANEE

samsunggalaxys5.jpg

Last edited by a moderator: 16 maj 2016
  2. Cobraz

Cobraz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Pris?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Droid82 gillar detta.
  3. Droid82

Droid82 Guest

Tack för att du uppmärksammade mig på att jag av misstag hade missat att skriva in priset, nu har jag uppdaterat trådstarten med priset som är 2000 kr. :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.