Tja nu har man gjort det igen. Satt och pillade lite på hjälten samtidigt som jag pratade med min sambo. Jag lyckades på nåt vis få upp en svart textruta på home skärmen och lyckades peta dit ett m..... Sen lyckades jag vidare flytta ner den så att den hamnade halvt över "ring upp" knappen på nedre kanten. Och nu blir jag inte av med skiten..... kan inte trycka hålla och flytta den och nästan varje gång jag startar upp hjälten så finns den där ett tag för att försvina efter 1-10 sekunder. Trycker jag meny och lägg till program så finns den konstant längst ner.. Snälla om nån vet vad det är jag lyckats med så svara.....!! Tack på förhand!
Du kan nollställa Sense' cache-minne så du nollställer det du placerat på dina hemskärmar...det kanske hjälper. Applications -> HTC Sense -> Clear Cache
Tack för hjälpen men det hittar inte jag.. Nu har jag svenska inställt men om du menar under Inställningar-program-hantera program, så finns inte HTC Sense där........? Men den tre rutor breda svarta rutan med ett m finns kar där som en nagel i ögat