Övrigt: Svart S4 från CDON

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av reager, 13 maj 2013.

1. reager

reager Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Köpte mig en S4 från CDON men tyvärr kunde de inte leverera i tid så jag beställde en ny från ett annat ställe. Typiskt nog så skickades den innan jag hann avbeställa så jag har nu 2st S4:or så om det är någon som är intresserad och vill ha den idag så kan ni få ta över den (köpa den) av mig för 5750kr.

Om du är intresserad så kan du få hämta den i Fruängen. I detta fall går det bra att vara med vid uthämtning vid postombud så ni ser att det inte är något fuffens. Annars jobbar jag i Arenastaden i Solna så är det ett bättre alternativ så kan den avhämtas här.

Håller den i några dagar, sedan skickar jag tillbaka den.

Denna är det för den som undrar: http://cdon.se/hemelektronik/samsung_galaxy_s4_i9505_lte_4g_black_mist-23002187

2. Sweden2

Sweden2 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    Du vet att du har 14 dagars ångerrätt när du beställer på distans? Sen får du inte sälja saker på forumet om du inte har postat 50 inlägg och varit med i 3 månader.

3. reager

reager Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vill inte returnera den jag redan börjat använda då det känns oschysst när de trots allt levererade som förväntat. CDON-luren kommer jag dock skicka tillbaka, anledningen till att jag skriver här är att någon kanske ville ha en lur idag och att jag skriver här och inte i köp & sälj är dels att jag inte vill sälja något, samt som du säger så kunde jag inte posta i det forumet.

// Daniel

4. Hänglås

Hänglås Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    455
    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21
    För mig så är det ganska självklart att du vill sälja något...

Regeln är till för en anledning.

Sweden2 gillar detta.
  5. Bopper

Bopper Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

Jag gjorde samma misstag och informationen från cdon var ju inte den bästa. Men det var bara att ringa utlämningsstället, så gick den i retur till cdon samma dag.

Det är inte så att du förbokat den från cdon för 5490:- och tänker tjäna några hundringar? ;)