Avslutad: Svart Samsung Galaxy S5 Neo med 3500 mAh batteri + Trådlös laddning, Minneskort, Powerpacks mm

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid82, 21 nov 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid82

Droid82 Guest

Säljer en Samsung Galaxy S5 Neo, Svart, låst till TRE, i nyskick. Den beställdes den 20 Oktober, minns inte vilket datum den anlände. Den finns i centrala Lund. Jag tänker mig 3000 kr som lägstapris, framförallt med tanke på alla bonussaker jag skickar med.

Vid snabb och enkel affär så kan jag skicka med 2 stycken Xiaomi Mobile Power Bank 10000 mAh i silver och ett bra Samsung Pro SD-kort på 32 GB. Jag kan även skicka med 2 stycken oanvända Samsung-headset, ett extra batteri på 2800 mAh + en extra baksida. Jag kan även skicka med en trådlös laddningsplatta + en extra baksida som passar till den trådlösa laddningsplattan. Jag skickar också med ett Nillkin-skal i svart om man vill ha det. Allt är original från Samsung.

För den som inte känner till telefonen så kan ni läsa mer om den via den bifogade länken.

http://www.samsung.com/se/consumer/mobile-devices/smartphones/galaxy-s/SM-G903FZSANEE

Last edited by a moderator: 21 nov 2015
  2. Gurex

Gurex Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    222

MINA ENHETER

Hur är batteritiden jämfört med vanliga s5? Är det samma kamera? Vi har gjort affärer sedan tidigare så kan du tänka dig att skicka?

3. Droid82

Droid82 Guest

Det är bättre batteritid, jag tror att det är exakt samma kamera, jag kan tänka mig att skicka.

4. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Batteritiden är vid normalt användande lite bättre skulle jag säga. S5 Neo har en batterisnålare processor och ingen fingeravtrycksläsare som drar batteri. Kameran där bak är densamma, dock är frontkameran uppgraderad jämfört med S5. I övrigt ingen direkt skillnad förutom att S5 Neo inte har någon lucka för laddningsporten som S5 har, men båda är ändå IP67-klassificierade.

5. Gurex

Gurex Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    222

MINA ENHETER

Har de skippat den horribla kromade "veckade" plaslisten? Ser ut så på bild.

6. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Det har de gjort, är 95% säker på det.

7. Rospigg

Rospigg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 173
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Vad vill du ha för ett av Xiaomi batterierna?

8. Droid82

Droid82 Guest

Mod får gärna låsa tråd.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.