Fråga: Svart vågeffekt vid tryck på sidan

Diskussion i 'Xperia Z - Allmänt' startad av FranzÅke, 27 jan 2014.

1. FranzÅke

FranzÅke Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Någon annan som får svart vågeffekt över displayen vid insättning I väska eller bilhållare?? Jag tycker det är extremt vid lite tryck :( någon annan som upplever detta??Jag är rädd att displayen ska spricka,Pratade med en på sony support forum och han sa att om displayen spricker så är det tillbehörets fel.Även om tillbehöret är godkänt av sony själva... Finns det någonting jag kan göra?? Eller är det bara att acceptera och använda telefonen som brevpress??

Last edited: 27 jan 2014
  2. Isengard

Isengard Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138

MINA ENHETER

Jag har en spricka i skärmen där detta händer, Men på den övriga fungerande skärmen så händer det inte..

3. FranzÅke

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag har detta problemet och min skärm har inte spruckit än.Men då vågar jag inte använda vare sig väska eller bilhållare för den delen

4. FranzÅke

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Är det verkligen bara jag på detta forum som har detta problemet.Isf måste ju telefonen vara defekt.Men pratade med en på sony support som sa att.Om displayen går sönder när jag sätter telefonen I en väska,Så är det väskans fel..... Även om väskan är godkänd av sony.Någon som vet om det finns någonting jag kan göra??? Tog telefonen med abonnemang..