Har ett problem med min telefon, jag har qwert tangentbordet med åäö som följer med android 2.2 men den svenska ordlistan fungerar inte, utan den är på engelska. finns de nått sätt man kan installera en ny ordlista eller?
Det finns under Huawei U8500 någonstans i tråden för FroYo beta det du söker ;-) Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Problemet är ju de att jag använder mig inte av "Scandinavian keyboard" utan jag kör Androids egna qwerty tangentbord som följer med, men den ordlistan är på engelska även fast jag har valt den till Svenska
http://www.mediafire.com/?ykdwmmmtnk3 Du väljer svenska som ordlista under inställningar, jag vet inte exakt var men leta vet jag :-) Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Hände detta efter en blåsning av fånen? När jag gjorde det på min mini böt den ut keyprint.xml (layouten för de fysiska knapparna) och detta för att återställningsprogrammet i datorn hade för sig att lägga in en engelsk version. I värsta fall får du flasha in en nordisk stock ifall en blåsning inte funkar.