svensk språk till Desire HD Gingerbread

Diskussion i 'Desire HD' startad av Artan, 19 feb 2012.

1. Artan

Artan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tja

Har problem med android på min Desire HD som jag försökte lösa de sista 3 dagar... utan större resultat, förutom huvudvärk och sömnlösa nätter... Hoppas att ni kan hjälpa mig.
    Först vill jag be om ursäkt för mina nybörjar frågor o problem, yes jag är nybörjare på det...
    Det är såhär... Har en Desire Hd som jag roota med aahk. Nu ska jag sälja mobilen så gjorde jag en sån fabriks återställning och då började mina problem.
    Efter återställningen blev android (froyo?) inte "komplett". Mobilen ville inte uppdatera till v.2.3.5 med sense v.3.0. Då använde jag aahk och gjorde "return to s-on and flash stock ruu". Fick välja nåt som heter "gingerbread wwe eu".
    Och det gick jätte bra. Nu har jag nice fungerande desire hd med android v.2.3.5 med sense v.3.0.
    Och nu till problemet som jag kan inte lösa. Androiden är bara på engelska, kan inte ändra till svenska för att det finns bara engelska och några andra språk men inte svenska. Finns det svenskt språk paket man kan installera till så att systemet blir på svenska eller kanske orginal gingerbread med sense på svenska som man kan ladda in. Måste ha svenskt språk i mobilen.
    Har googlat sen i fredags efter svensk version men på de filer jag kollat står inte om de är på svenska eller ej...
    Jag tackar för all hjälp jag kan få.
    Är trött och desperat.

/Artan

Last edited: 19 feb 2012
  2. McJerre

McJerre Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    OnePlus 7
    Ganska ny på sånna här saker, men borde du inte kunna göra en OTA uppdatering bara? Har för mig att det ska återställa det mesta. Bara en tanke... :o

3. KeWm

KeWm Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10