Har testat att hitta Swedbanks nya app som är lanserad idag men hittar den inte via google play. Går det inte att köra bank app på plattan?
Genom att bara gå in på swedbank.se och sedan navigera sig därifrån så kom jag till följande: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.swedbank.mobil&feature=search_result
Spela ingen roll om jag går den vägen. Står bara att den finns redan installerad på enheten. Har avinstallerad den gamla och nu får jag inte in den nya. Men det står klart och tydligt att den inte är kompatibel med plattan
Samma för mig när jag kollar på Play Store (stock rom). Tror att swedbank inte har tänkt till med sin nya uppdatering helt ut eller bara glömt att ge GT support för appen.
Nej, endast 2.1 Listas som kompatibel med alla mina telefoner (2.2, 2.3, 4.0) men inte min GT, kan ju vara antingen androidversion, upplösning eller avsaknande av telefondel som gör det. Själv har jag just bytt bank så det är inte intressant för mig men ni borde höra av er till Swebank och klaga.
Såg att många har problem med appen när man läser på google play. ......................................................................................................................................... -Jon den den 5 juni 2012 (Version 3.0.0) Funkar fan inte Kan inte logga in. men i den gamla funka det fint är detta en beta? ?? Se till att den funkar innan ni släpper en ny eller ska man behöva byta bank? ??? ......................................................................................................................................... -Thomas den den 4 juni 2012 (Samsung Galaxy S med versionen 3.0.0) Helt värdelös. Efter den senaste uppdateringen fungerar appen inte alls. Den säger att jag inte är kund och att jag måste ladda ner appen när jag försöker logga in i appen. Snacka om ironiskt. ......................................................................................................................................... Fick samma fel innan jag kom på att man får ladda ner Sparbankens app istället för Swedbank. Sparbank och Swedbank verkar inte va samma app.