Problem: Swiftkey tangetbord fryser.

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Shqipi, 27 aug 2012.

1. Shqipi

Shqipi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Hej kära Notare, jag kör nova launcher och använder SwiftKey. När jag skriver sms och låter tangentbordet visas på skärmen under en tid medan jag går iväg och gör annat så när jag kommer tillbaka och låser upp telefonen har tangentbordet frysit fast och går ej att få bort på någon minut. Om det är launcherns fel eller SwiftKeys fel vet jag inte. Har någon upplevt detsamma eller är det bara min som spökar?

2. Solander

Solander Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Mitt SwiftKey har också börjat spöka sen några uppdateringar sedan och jag kör ssLauncher The Original.

3. gässar

gässar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Samma här. Swiftkey buggar rejält.

4. Shqipi

Shqipi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Jag testade med Samsungs tangentbord också. Det blev samma sak där. Den frös också fast när jag lämnade tangentbordet uppe. Lite irriterande när man ska skriva sms och något annat kommer i din väg som gör att man lägger mobilen ifrån sig och när man låser upp den så är tangentbordet fruset...

5. danwhistler

danwhistler Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    70

MINA ENHETER

Jaa om det är antingen ICS eller swiftkey vet jag inte, men det började efter ICS, händer minst 1 gång per dag att tangentbordet fryser sig i 30sek innan det går att göra något alls!

6. fluppen

fluppen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    426

MINA ENHETER

Jag har varit med om det också..dock inte så ofta. Hur länge sedan är det sedan du blåste telefonen, jag blåste min igår efter att jag tyckt att hela systemet börjat lagga efter och uppvisa diverse knasigheter. Nu är det den som ny igen !!