Fråga: Swype

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Mabrotnosh, 4 aug 2012.

1. Mabrotnosh

Mabrotnosh Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Har en fråga angående swype, om ni inte vill använda swype utan vill skriva som vanligt och bara gör det även om swype inställningen finns kvar, får ni mellanslag mellan bokstäverna då? För när jag vill skriva något ord som jag vet inte finns med i swype så skriver jag det som vanligt, dvs en bokstav i taget. Men när jag gör det med min note som blir det mellanslag mellan bokstäverna. Suddar jag ut det och börjar om så blir det inga mellanslag. Någon annan som upplevt detta eller hur funkar era telefoner när ni skriver som vanligt med swype inställning på?

2. JoeyHusky

JoeyHusky Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Oneplus 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Oneplus 7 Pro
    Hänt mig också! Precis som du skrev, suddar man ut och börjar om på ordet så funkar det. Trodde bara jag gjorde något fel.

3. Mabrotnosh

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Detta händer dock inte någongång ibland, det händer varje gång. Vill heller inte använda swype jämt men det känns inte som om jag har något val i detta. Swype eller vanligt. Med min gamla note kunde jag skriva vanliga sms med swype inställningar.

Men jag börjar tröttna på detta nu.

Sen är jag otroligt less på att surfa med min note, den ändrar färg på vita sidor hela tiden vilket är otroligt jobbigt för mina ögon, ibland är det vitt, ibland är det gult och så hoppar det tillbaka till vitt igen. Blir fan snurrig av detta, har redan lämnat in telefonen pga detta en gång och fått tillbaka den med repor och nu detta med swype bögandet. Blir knäpp på detta.

Min förra note som min far köpt har funkar fel fritt och den var jag nöjd med, köpte en iphone men saknade min note och köpte en ny och denna bara krånglar. Har lust att kasta den i väggen ibland.

4. snajk

snajk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Det är karma för att du gav pengar till ett sådant troll som apple...

5. Mabrotnosh

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Det är nog så, hoppas jag är förlåten tills nästa telefon blir inhandlad.