Hej hur får jag över mina kontakter ur min outlook 2007 till Htc magic? Jag fick den idag, bytte direkt till 16 Gb minne och har nu bara kvar att få in kontakterna. Kalendern i outlook syncar jag med google kalendern som sedan förs över till mobulen. Men samma sak för kontakterna funkade kasst och jag vill ha samma ordning i telefonen som i datorn... HJälp!
Andook Lite http://www.cyrket.com/package/com.basha.andooklite Gratisapp till Android för att synka Outlook-kontakter.
Har du hämtat den från tre så medföljer sync-program på det minneskortet som medföljer. Sitter på jobbet nu men har för mej att programmet hette HTC Sync. Jag har med detta program lyckats synka mina outlook kontakter till magic:en
Lyckas inte synca med htc sync... telefonen hittar det inte på datorn eller vise versa... dock funkar det utan problem att föra över filer till sd kortet via usb... någon som har tips?
Ja så klart, men pengar i plånboken är också Najs dessutom sugen på en nexus (nästa i så fall ^^) Dessutom ska jag försöka förhandla med föräldrarna om dem ska betala abbet (+avbetalning) ♣ Skrivet via tapatalk med Samsung S2 fylld med jelly beans ♣