Problem: Synch fel s planner

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Stefan_k, 30 juli 2012.

1. Stefan_k

Stefan_k Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Helt plötsligt någon gång slutet förra veckan började min s planner multiplera mina möten i outlook har jag endast 1 post men i telefon 6-7 stycken. Använder mig av exchange synch. Funkade perfekt de första 2-3 veckorna jag haft telefon. Någon som har någon idé om vad som händer?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

2. MrMad

MrMad Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Nej, men jag har fått precis samma problem. Blir fler och fler entries i kalendern för mina exchange-möten. Något galet med synkningen som gör att det bildas nya. Hände kanske förra veckan, ja. Man kan lösa det tillfälligt genom att gå in Programhanteraren och rensa data för Kalenderlagring, men det är snart tillbaka igen.
    Skriv i tråden om du hittar någon lösning...

3. Stefan_k

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag provade med att ta bort kontot helt vilket endast funkade i 2 dagar sedan fylls de på igen

4. orcophant

orcophant Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

Tror inte problemet ligger i s-planner...har haft samma strul med andra kalenderappar i min gamla s2:a.

5. m5patrik

m5patrik Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har också samma problem. Kallelser i kalendern är uppe i 10 dubbla poster och kontakter är uppe i 21 kopior.

Kan det ha något att göra med att allt dubbleras när telefonen tappar kontakt med exchange servern och sedan återuppfår kontakten?

6. Stefan_k

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kanske kan vara något vi hade i förra veckan med fortsättning denna problem med vårt internet samt vpn till servern som står på annat kontor. Får testa att rensa igen när det verkar stabilisera sig. Hoppas snart BB. Fuckat upp ordentligt när de skulle uppgradera våra linor.

7. Stefan_k

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, vår lina funkar som den skall igen men problemet kvarstår uppåt 10-12 dubbletter på allt ifrån exchange. Någon som har en idé?