Synk mot google kontakter

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av bergsby, 1 jul 2010.

1. bergsby

bergsby Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag har ännu inte hittat något bra svar genom sökning på detta. Häromdagen när jag syncade mina kontakter mot google så råkade den av någon anledning radera alla?? Jag vet att man kan synca kontaker från google till mobilen men skulle vilja skicka den infon jag har på mobilen till google vilket den inte gör alls. Hur kan jag göra detta tro?

2. Smack

Smack Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag fattade inte heller hur man gjorde. Slutade med att jag igår raderade alla telefonkontakter för att istället exportera och importera dem mellan outlook och gmail. Det var ett jäkla meck och alla ÅÄÖ försvann men nu ligger iaf alla kontakter på gmailen och synkas automatiskt med telefonen.

3. bergsby

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Verkar ju helt sinnes sjukt. Sedan verkar alla facebook nummer köra över mina sparade och många har ju lagt in sina nummer fel i facebook och det skapar massa problem...

4. bergsby

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Kan man undvika synca över facebook nummer?

5. Smack

Smack Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Min kopplande inte själv ihop facebookkontakt med gmail kontakt utan det fick jag göra manuellt. Hade jag inte gjort det hade nog inga facebook detaljer synkats. Mina poolare har dock bara skrivit bra grejjer i sina profiler så det blev inget problem :)

Tilläggas bör kanske att jag haft min desire en knapp vecka och mycket väl kan ha missat en enklare helt uppenbar lösning på dessa problem jag också :)

6. bergsby

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Har nylign gjort en factory reset, och känns som dessa problem kommit i efterhand. Jag vill egentligen bara ha facebook bilderna syncade...

7. bergsby

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Skiter i facebook sync skiten och laddade ner syncmypix och ebobday :D.