Jag och frugan har varandras kalendrar imorterade i Google kalender och iom detta så har vi var sitt google-konto också (vi har dem iofs på "Google apps for your domain"). Fungerar jättebra.
Vi har dessutom satt upp dem så att vi har rätt att lägga in event i varandras kalendrar också. Jag har förresten tre kalendrar bara jag (som faktiskt ligger på tre olika Google-konton) som jag alla hanterar från kalendern i min G1/Dream...
...en familjekalender, en fritidskalender och en jobbkalender + frugans kalender...
Det enda som stör mig är att av någon anledning så ärver jag in frugans larm-inställningar in i min kalender (han har SMS då hon kör gCal-appen i en SE-telefon). De konfigureras ju per kalender, men det verkar som man får larmer enligt den kalender man är inloggad på även om man därifrån kan lägga till händelser i andra kalendrar...
...men i övrigt fungerar det kalas!
Komplettera detta med calWidget (som behåller kalendrarnas färger på händelserna) så får du riktigt bra översikt!
Inställningarna för att importera varandras kalenrar kan vara lite knepiga att få till (man måste godkänna länkar som kommer med mail), men går ganska smidigt om man sitter vid datorn när man gör det.
Last edited: 27 september 2009