Synka google kalender med sgs

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av lynch, 22 feb 2011.

1. lynch

lynch Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hejsan. jag är på väg att köra en kniv igenom min telefon och min dator snart.
    men jag antar att det inte är något fel på varken luren eller datorn utan det är jag som inte förstår hur man ska göra... surt! jag har försökt hitta svaret på min fråga i forumet men hittar det inte så jag gör en egen post.

så till mitt problem! har inte använt min kalender överdrivet mycket men nu har min fotbollstränare skapat en kalender (vi kallar den "fotboll" ) som man ska kunna synka till telefonen. svinbra att kunna se när och var alla träningar och matcher är! men jag klarar inte att få över kalendern i telefonen. jag har fått över "fotboll" till min google kalender men nu får jag inte in den kalendern i telefonen. jag har bockat i att den ska autosynka osv osv, men träningarna o matcherna syns inte i kalendern. jag har valt att visa min google kalender i telefonen men det enda som syns är veckonamn.

är väldigt tacksam för hjälp! /Robert

2. Sorkas

Sorkas Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Detta brukar lösa samma problem för mig:

Inställningar - program - hantera program - alla - kalenderlagring - rensa data. All data bör då försvinna ur kalendern i telefonen, sedan synkar du igen och då ska alla kalendrar finnas.
    Hoppas att det löser sig. Om inte, testa att göra om samma sak ett par gånger, en kalender föll bort för mig senast idag, när jag gjort detta tre gånger var alla på plats.

3. lynch

lynch Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag hade provat detta tricket också men utan succé. av någon fantastisk anledning så funkade det denna gången!
    TACK så jättemycket!!

4. Vandreew

Vandreew Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Äntligen....

Detta var ju den lösning jag letat efter i ett par veckor nu.

TAXI!! ;)

5. senar

senar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Ingen som vet om det finns någon kalender där man kan lägga in sitt åttaveckors schema rullande?