Problem: Synka kalendrar?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av kroffe, 1 okt 2013.

1. kroffe

kroffe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Har tidigare kunnat synka min och sambons kalendrar så att vi båda kunnat se varandras och våra egna.

Nu verkar jag inte kunna göra om tricket när vi bytat telefoner. Jag har en S3 och hon en S1. Hur jag än vänder och vrider på det så får jag som bäst så här:
    Sambon ser både sin egen och min. Men jag ser bara min egen. Jag har begärt att få se hennes. Hon fick ett mail från Gmail där hon samtyckte till mig. Jag har fått tillbaka ett mejl att jag skulle få se hennes kalender. Men den dyker inte upp i luren. Har försökt med att bocka för henne i mina inställningar.

När jag sedan kopplar upp våra datorer och går in på respektive mejl, så kan jag se att hon finns med bland mina kalendrar i vänsterspalten, men hur jag än klickar på henens namn så dyker inte hennes tider upp.

På hennes dator ser hon bara mina(?) tider. Inte sina egna. När hon klickar i vänsterspalten på mitt namn försvinner mina tider och när hon klickar igen, kommer de tillbaka. Men när hon klickar på sitt eget namn visas aldrig hennes egna tider på skärmen. - Bara på hennes telefon!

Någon som har idéer om vad jag bör göra?

2. kroffe

kroffe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Efter lite mer letande hittade jag svaret på min fråga.
    Tack S-Droid. Det fanns på länken https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1160448#post1160448

och det var just så att sambon inte skrev i sin Google kalender utan i något som kallades Min kalender. Därför blev det bara lokalt i hennes telefon.