Problem: Synkronisera Google-bokmärken -> stock browser

Diskussion i 'One M8 (2014) - Allmänt' startad av urr, 16 maj 2014.

1. urr

urr Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Alternativet under accounts -> sync verkar vara borta. Enligt manualen ska det finnas ett alternativ "Internet", där du ställer in det, men finns inte hos mig. Kör senaste stock av sense.

Någon annan som har det problemet? Vill helst inte köra Chrome på mobilen, även om bokmärken finns där.

Tack tack

uploadfromtaptalk1400238457859.jpg

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

2. Keisu

Keisu Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Vet inte. Har så mycket bokmärken i browsern så jag vill inte synka så det blir rörigt i mobilen. Har en fråga till dig dock. Varför inte Chrome? Har nyligen installerat det och har inga klagomål.

3. urr

urr Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

För att slippa stöket har jag en mapp som heter "mobilen" i mina chromebokmärken, där alla mina mobila bokmärken ligger.

Ska absolut ge chrome en till chans, har bara kört det några gånger för att test. Men gillar verkligen swipefunktionerna i stock browsern (som man aktiverar i "labs" i inställningarna), får inte in samma flow med chrome. Med stock och swipe igång, kan jag surfa nästan helt med bara högertummen, backa, framåt, öppna bokmärken etc. Allt utom att skriva in en ny adress.

Med chrome kan jag inte göra en enda sak utan att använda två händer (jo, scrolla).

Så här ser swipe-kontrollerna ut i stock:

Ska ge chrome en till chans, men swipe-kontrollerna i stock gör den ovärderlig för mig :(

Last edited: 18 maj 2014
  4. tswfootball

tswfootball Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    530
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    urr gillar detta.
  5. urr

urr Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

TACK!

Verkar fungera bra. Installationen bad om permissions som var allt utom mitt pin till bankkortet, men verkar vara ok enligt xda-folket.

Men ser ut att synka på nu, sjukt skönt att kunna köra stock måste jag säga. Tack igen.