System storage

Diskussion i 'Hero' startad av wiz600, 29 jun 2010.

1. wiz600

wiz600 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Efter uppdatering till 2.1:D kollade jag lite i Quick system info.... Internal storage är total 170 MB free 105 MB låter ok men system storage total 170MB free 436kB .... det låter knepigt, jag har aldrig tänkt på det innan men det låter som lite väl lite ledigt. Antar att det är någon gammal .apk fil från uppdateringen som ligger och tar plats, om det är det hur i h-vete får jag bort den.

2. wiz600

wiz600 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Eller ska det vara så????

3. outlaw_82

outlaw_82 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

satt med precis å lekte med system info. och ser då att jag har 45mb kvar på internal och endast 15mb kvar på system storage.

Så min fråga är, vad är det som tar plats, kör lixom med elelinux rom med aps2sd, och har rensat alla cache och cookies i webläsaren. Har ni tips på knep för att frigöra minne på dom där två ställena?

4. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    System storage kan du inte göra så mycket åt då det är Android systemet i sig och ska inte pillas på.

Att internal är på bara 45 MB gör väl inget, så länge den inte säger att det är fullt när du försöker installera något. Skulle du vilja ha mer ledigt så börja avinstallera program/spel.

5. outlaw_82

outlaw_82 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

oki..tack för svaret