Ta bort apps2sd ext2/3

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av xziaz, 7 maj 2011.

1. xziaz

xziaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hej!

Jag skapa en apps2sd igår tror jag genom amon ra recovery, andvänder senaste Cyonagogan 7.

Men luren börja låsa sig osv, har hänt förr utan root också. Men tänkte jag behöver inte apps2sd, så jag vill formatera minneskortet genom datorn. Det står att min kapacitet är 3,69 mb. Låter det vettigt på en 4gb original minneskort ifrån htc desire? För jag skapa en 512 mb ext2 sen till ext3, men fattade inte hur man gjorde för att få apparna dit...

Om jag formaterar genom datorn kommer detta göra så att jag får mitt minneskort till originell igen ?

Tack

2. xziaz

xziaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Har nu formaterat hela minneskortet, nu står de i mobilen att den är tom och jag kan inte ens koppla den till datorn...

Alltså jag kan inte ens montera SD-Kortet till mobilen. Vad ska jag göra? Asså det står SD kortet är tomt eller så har det ett filsystem blabla, kan inte se mer än det...

Snälla hjälp haha

Last edited: 7 maj 2011
  3. xziaz

xziaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag har tänkt unroota luren, tror ni att detta kommer att fixa mitt problem?

Kom på att jag inte kan göra detta eftersom jag inte använder leedroid utan cyonogan 7.. asså fan

EDIT: Jag kan använda minneskortet nu, men gick tillbaka till min backup och flashade om. Kommer detta ta bort min apps2sd? Annars unrootar jag och gör om allt igen, vill ej använda det.

Last edited: 7 maj 2011