Tab pro

Discussion in 'Samsung' started by Nappandroid, May 17, 2014.

1. Nappandroid

Nappandroid Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Någon som har Wifi versionen av Tab pro 10.1? Om jag förstått det rätt har den en annan processor än 4G versionen, men är den fortfarande ett bra köp?

2. Nappandroid

Nappandroid Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

3. getrix

getrix Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

jag har rätt nyligen skaffat en tab pro 10.1 (SM-T520)
    och jag är rätt nöjd... enda som egentligen stör mig är allt skit som Samsung lägger in från fabrik... Men det går ju lyckligtvis att avinstallera.

Den är snabb och trevlig att jobba med, har inte fått den att lagga med nått som jag har gjort med den...
    processorn i den är en Exynos 5 Octa (1.9GHz Quadcore + 1.3 GHz Quadcore)
    så en 8:a kärnig cpu...
    Ska bara hitta lite fler roliga spel/appar man kan använda..:)

4. mbs

mbs Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Ja, det här är en skön platta. Har tidigare haft Galaxy Tab 10.1 3G/WiFi som jag var nöjd med. Därefter köpte jag mig en Asus Memo Pad 7 HD, som var det sämsta köp jag gjort.
    Kikade på Tab Pro 10.1 och blev "kär" direkt. Den är perfekt, testade 12"aren i butik, men den är för stor för en platta. 10.1 är den perfekta. Och man behöver ju bara WiFi, då man kan surfa via mobilen om man inte har tillgång till WiFi.

En enda nackdel, skärmen är så brutalt bra med bl.a sin upplösning att vissa spel inte lirar så bra. Förhoppningsvis så fixas det till (har i och för sig inte testat spelen igen sedan jag uppdaterade häromdagen)..
    men bättre platta får man leta efter. Sjukt nöjd.