Skulle starta tabben imorse men inte ett liv ifrån den? Den är laddad och fungerade klockrent igår. Någon annan som haft detta problem?
i och med att du inte skriver så mycket info måste jag fråga dig. Har du testat att ha laddaren i och sett i fall batteriet börjar ladda? Det låter som att det helt enkelt har varit nått som dragit ur all kräm ur batteriet under natten.
Uppdatering: problemet löst, masserade volymknappen??? sedan startade den som den skulle :-) Har iofs haft ett problem tidigare med en låsning, den gången var lösningen att koppla in usb ihop med datorn. Tycker det är konstigt att det saknas mekanisk återställning iom att man inte har möjlighet att plocka batteriet vid låsning, men men.
Det är bra, men inte en mekanisk återställning. Något som bryter strömmen fysiskt och därmed inte kan misslyckas. Just i.o.m att batteriet inte går att koppla loss.
Hade samma problem, vaknade på morgonen och plattan var inkopplad till laddaren hela natten. Jag kopplade av plattan från laddaren och tryckte power knappen 10 sec sen startade den om.
Tack för denna tråd. Var skitskraj idag när min tabbe var död. Hann ringa både Samsung och Telia innan jag kollade Swedroid... Vad dum man är va?!? ...
Jag har också upplevt denna "död" på morgonen efter en hel natts laddande. Det hela började efter jag skaffat tangentbords dockan och lät tabben sitta i hela natten. Den startar efter att jag hållt nere power 5-10 sek. Det sker inte varje natt och den är alltid fulladdad på morgonen. Lika spännande varje gång om den skall starta igen.
Lånar tråden lite, har haft samma problem med tangentbords dockan men även utan, har haft min padda nu i ca 3 dagar och den har stängts av 3-4gg per dag, varje natt i dockan vilket ni oxå verkat ha, men även när den ligger i väskan och inte används under en kort period.. Är de någon annan som haft samma problem?