Tablet Talk

Discussion in 'Applikationer' started by Phil, Apr 17, 2012.

1. Phil

Phil Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

God middag :)

Det finns säkert många här som använder den här applikationen som gör surfplattan väldigt mycket mer användbar. Tablet Talk gör att man kan skicka och ta emot SMS till en surfplatta via sin mobil, dvs. appen synkar SMS mellan mobilen och plattan via Bluetooth eller WiFi.

Efter senaste uppdateringen har jag stött på problem som jag tänkte se om någon anna lyckats lösa. I senaste uppdateringen ingår en funktion som gör att man ska kunna ringa med plattan på något vis, jag har inte riktigt förstått hur. Funktionen är fortfarande beta och den har lyckats förstöra mobilfunktionen i min RAZR totalt. Appen ska på något sätt plocka inkommande samtal från telefonen och föra dem vidare till plattan. Problemet är att det blir tyst i telefonen, både för mig och den jag talar med, och det hörs inget i plattan heller. Enda sättet att få telefonen att börja fungera igen är att wipa data, vilket är lite surt.

Någon annan som har samma problem? Jag har en Galaxy Tab 10.1 GT-P7500 som kör CM9 KANG och en RAZR XT910 som kör Gummy ICS. :innocent: