Tjenare! Fick uppdatering 10.1.C.0.370 till min Tablet Z idag, någon som vet vad det innehåller? har sökt runt lite men det är tunt med info.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317665 "Most people are reporting that it fixes any sensitivity issues, software wise. I'm on it and so far it pretty good, a little laggy still in animations but the touch screen is working really well." Sen verkar det inte som att de hittat nå mer uppdaterat.
311 har jag och jag fick den via OTA när jag bootade första gången för ett par dagar sedan. Sent from my Nexus 4
Fanns till 4G versionen nu när jag kollade, för lite ström för att installera nu bara. Skickat från min SGP321 via Tapatalk 2
Ok, min kommer från Telenor, och är olåst så det lär ju vara lika. Har bara kört den hemma på Wifin, än, och då hittades en uppdatering när jag kollade igårkväll.
Uppdaterade min precis innan jag gick till jobbet. Ej operatörslåst köpt på Phonehouse. 4G. Gick bra att uppdatera men hann inte testa något eftersom jag fick brått iväg!
Jag har 4G 321 modellen och jag fick nu 307, varför skriver folk om 370? Olika för wifi och 4g-modell? S4