Tack Samsung! (gratis displaybyte i Båstad denna helgen)

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av boltis, 13 jul 2012.

1. boltis

boltis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201

MINA ENHETER

Ett litet tips, och samtidigt ett tack till Samsung!

Denna helgen, fram till kl 15 på söndag, byter de spruckna skärmar på ett antal modeller (galaxy s,galaxy sII, galaxy sIII, ace, gio eller note) utan kostnad i Båstad.

Själv lyckades jag med konststycket att spräcka skärmen på min Note för typ 3 veckor sedan. Orkade inte hålla på att skicka iväg och betala pengar för skärmbyte så jag gjorde det enda rätta. Köpte en ny. Fast vit istället för svart så man fick någon omväxling. ;)

Sedan såg jag ett inlägg igår på samsungs facebooksida att de bytte ut spruckna skärmar utan kostnad i Båstad denna helgen. Tog den gamla luren med mig och körde dit. Har väl tio minuters bilfärd dit. Tyvärr hade de slagit igen för kvällen men som tur är så har en polare sin båt där nu över sommaren så jag lämnade den till honom, och under dagen så var han där och fick den lagad. Tog max tio minuter! En annan var ju tvungen att jobba och hade haft svårt för att hinna dit i tid..

Så har du spräckt din skärm och bor i närheten, kör dit och få den fixad!

De finns tydligen på plats fredag - lördag 11-19 och söndag 11-15.

Så nu har man helt plöstligt två note. Trevligt!

Dagens tips!! :)

chjp82 gillar detta.
  2. alexm

alexm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    104

MINA ENHETER

Lite tråkigt att detta inte gäller Gnexus. Inte för att jag har spruckit min skärm, men om jag hade det...

3. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    Gnälla bara för gnällandets skull, eller hur?

Snusdus, mikaelgo och SEW995 gillar detta.
  4. chjp82

chjp82 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Tack för infon, blir ut och fixa hemknappen på min gamla galaxy s :)

5. alexm

Mottagna gillanden:
    104

MINA ENHETER

Känner bara att det är tråkigt när min mobil känns "bortglömd" när den kostar så pass mycket som den gör. Plus att man redan är irriterad på hur Samsung skött hela uppdaterings-grejen.

Din kommentar var lika onödig som min var, om inte mer.

6. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:

MINA ENHETER

Telefon:
    Ja verkligen, dumma Samsung för dom inte erbjuder just dig en gratis skärm i fall den skulle vara sönder. Ja verkligen. De är synd om alla som äger någon Samsung mobil, oavsett modell. För inte kan vi vara nöjda med att de bjussar på de dom gör utan vi måste högt och ljudligt kritisera dom tydligt med ett stort suckande om just vår enhet inte finns med i deras erbjudande.

7. alexm

Mottagna gillanden:
    104

MINA ENHETER

Har jag högt och ljudligt kritiserat Samsung med ett stort suckande? Jag skrev att det var lite tråkigt att den inte fanns med. Det var inget illa menat mot Samsung och jag antydde aldrig på att det var dåligt gjort av dom. Det jag menade med mitt inlägg var att om Samsung skulle läsa tråden skulle de kunna ta åt sig det (inget negativt menat) och kanske till nästa gång ha med Nexus också.

8. chjp82

chjp82 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Tack för tipset, kika inom, då min mitt knapp lagt av på Sg1, skickade förut in den på lagning, då sa anovo att den var fuktskadad, må dom brinna någon stans. Kom dit, fick en läsk, satte mig ner i solen och efter 5-10min gick ja iväg med helt ny skärm, kunde inte vara mer nöjd, super ifrån Samsungs sida.

9. boltis

boltis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201

MINA ENHETER

Så lite så. Hade själv uppskattat om någon tipsat mig. Själv sparade jag drygt 2500 på det skärmbytet.