Täckning försvinner, bluetooth sämre

Diskussion i 'Legend' startad av stenfrys, 8 dec 2010.

  1. stenfrys

    stenfrys Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 dec 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag skaffade en Legend i somras, och då var jag nöjd med täckning, bluetooth, allt funkade som det skulle.
    Nu för några dagar sen, i min lägenhet så har täckningen blivit såpass dålig att sms inte kommer iväg, samtal avslutas och har extremt dålig kvalitet och bluetooth verkar försämras mer och mer, räckvidden minskar etc.

    Har testat att starta om telefonen, ett flertal gånger, sätta den på laddning medans jag smsar, avinstallera allt jag installerat den senaste veckan men inget tycks hjälpa.

    Borde jag lämna in den på service? Och isådanafall, någon som vet något bra backup-program så jag slipper tappa allt innehåll ssm. apps, osv.
    '

    /Stenfrys
     
  2. _z_

    _z_ Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2009
    Inlägg:
    3 149
    Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Mybackup pro funkar bra men jag rekommenderar att enbart backuppa typ sms, bokmärken.

    Kalendern, telenummer, adresser antar jag att du syncar mot google & apparna kommer att finnas att dra hem under dina downloads på market.

    Att backuppa rubbet & köra tillbaka har jag gjort en gång & tyvärr så finns alltid risken att man drabbas av småfel, bättre då att börja från scratch.

    Sent from my HTC Legend using Tapatalk