Ja då är frågan, efter allt velande fram och tillbaka ifrån SE, kommer ovanstående rubrik att besannas? Vi vet att dom gick ut på en blogg och lovade 2.3 men kan vi lita på att dom håller vad dom lovar? SE bränner skepp på skepp tyvärr .
Jag lade till två ord på din rubrik eftersom den är totalt missvisande och kan ses som en direkt lögn.
Snarare någon desperat stackare som inte har några vänner och skyller allt på SE, antagligen även vädret och jordbävningar också. Har inte sett många vettiga inlägg från hans (hennes?) sida.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, du tror väl inte på fullaste allvar att SE skulle dra tillbaka detta uttalande? Alltid ska man gnälla på något? Förstår mig inte på vissa människor.. Sent from my ARCified X10i with CyanogenMod 7.0 RC2 2.3.3 or 6.1.3 2.2.1
Företag gör sällan ett positivt uttalande för att förvandla det till ett negativt. Däremot gör de ofta om ett negativt uttalande till ett positivt. Så ser det iaf ut hos SE. Och varför trenden skulle ändras vet jag inte. Troligtvis bara hos dem som enkelt och rakt bara ser negativt på saker och ting. Mvh Anders
Håller med dig Quagmire! SE kanske backar flera steg och nergraderar till 1.5 och kör vanliga vanilla. " Never trust Sony Ericsson " - Mitt motto ( Använd gärna som signatur om ni vill ) Herregud.
Alltså SE har ju kört över alla flera gånger om så man kan inte räkna med nåt egentligen. Sa dom ens vilket ÅR 2.3.3 skulle komma?
ja sent Q2 Eller tidigt Q3 detta år. Och dom har ALDRIG gått ut och lovar något för att senare ta tillbaka det när det gäller uppdateringar. Förutom förseningar, men tror inte dom går ut och lovar något nu för att sedan dra tillbaka det. Xperia! Nothing is True, Everything is Permitted
Ja den där jävla dualtouchen de kom med. Man blev ju helt ställd och förvånad när du plötsligt släpper dualtouch som de aldrig lovat. Vill ju ha tid att smälta en sån sak tex.
Vilket gnäll det är. Dom hade ju varken lovat dualT eller gingerbread innan och nu säger dom att det är möjligt. Tror se på senaste tiden har hållt mer än vad de flesta tillverkare lovat. Dom satsar på upplevelse och snabbhet i mjukvara på bra hårdvara istället för kass optimerad mjukvara på asbra hårdvara. Efter att dom gjort bra ifrån sig än så länge så tror ja fullt på att vi får 2.3 till x10. Sent from my X10i using Tapatalk
Rekordförsök i gnäll av trådskaparen? Förstår dock inte varför inte moderatorn inte stänger sådana här trolltrådar.
Varför är du så missnöjd? När jag köpte min X10, för ungefär ett år sedan, så visste jag att den släpptes med 1.6, men vid senare tillfälle skulle uppdateras till 2.1. Om det inte duger så köper man väl inte mobilen? För mig räckte det och jag är väldigt nöjd med mitt köp. Visserligen så framskjöts 2.1 uppdateringen med ett par veckor, men det hade jag överseende med. Hellre sent än ostabilt! Sedan är det ju bara en bonus att den fick DT och, nu till sommaren, 2.3. Så förutom att 2.1 blev ett par veckor sent så har dom väl inte lovat något som dom inte hållit?
Absolut jag håller med, SE låg efter med mjukvaran och lovade ingen Dual-touch. Men jag tycker att du är för hård i kritiken, för de visar nu tydligt att de gör framsteg och lyssnar på kritiken och ändrar sig för att tillmötesgå sina kunder. Med facit i handen tycker jag att SE valde att inte släppa DT på ganska goda grunder, digitizern i X10i är egentligen inte världsbäst på DT, och det är likadant med HTC Desire. SE har fått väldigt mycket kritik för allt detta, och lovat bättring. Vilket jag verkligen tycker de visar nu. Vi ska få Gingerbread till X10 och alla nya experias får en digitizer som är mycket bättre. Ovanpå det har SE lovat att bli mycket bättre att uppdatera.
Fattar mej inte på allt gnäll. Visst, se har inte varit dom bästa med deras teles. Men nu har dom lyssnat på folket och fixat dt och 2.3 är påväg. Vad vill ni ha för att bli nöjda? Var glad att dom lyssnar och fixar det istället för att gnälla att det tar tid och (?) massa se skit instoppat i den. Ni ville ha dt och får dt Ni ville ha gb och får gb Fattar ni vilken tur ni har eller? Hoppas ingen stör sig på detta men det är vad jag tycker:-) Sent from my U20i using Tapatalk
SE har gett oss MER än vad som från början lovats så den här tråden är ren ko-skit! Det enda dom inte levererat är DLNA.. Men hur många använder det?