Fråga: Tänker köpa Note 3 men kan man göra det här med den ?

Diskussion i 'Galaxy Note 3 - Allmänt' startad av Buffalo Sabres, 30 jan 2014.

1. Buffalo Sabres

Buffalo Sabres Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag har en Note 1 nu och då kunde man göra följande innan uppdateringen till 4.12 och nu går det inte så jag undrar hur det går med Note 3

Jag får följande inte att fungera och är det samma problem när jag köper note 3 så blir jag otroligt besviken för följande fungerade men inte nu efter uppdateringen.

Förut när jag ringde så kunde jag få en vibration när den andra svarade inte nu.

Förut kunde jag se femdygnsprognos på vädret nu bara en dag på de städer jag valt.

Förut så kunde jag spärra ett nummer och slapp då ljud eller vibration och bara en blå ring som visade att det var ringt men inte nu nu vibrerar det och blir som man missat ett samtal

Och sedan blev den otroligt seg och batteriet går slut snabbare men det är en annan sak men inte mycket jag sett som blev bättre efter uppdateringen.

2. tjuren

tjuren Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20
    Operatör:
    Telenor, Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor, Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 7
    Platta:
    Ipad Pro 9.7 4g 128gb
    Platta 2:
    Samsung Tab A

Taget från min note3. Gällande vädret så beror dwt väl helt på vilket program/widget man använder hur det skall presenteras. Jag använder Android Weather.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

Buffalo Sabres gillar detta.
  3. Buffalo Sabres

Buffalo Sabres Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tack det var bra svar däremot så är det samma för mig på att blockera men det fungerar ändå inte att få bort vibrationen och att det är missat samtal isf blå ring

Men det andra var bra för jag har saknat vibrationen så man slipper kolla på telefonen hela tiden innan svar och snyggt att det var 5dygn och fina figurer var rädd att det skulle bli så där tråkigt avskalat med vit text bara som tex HTC börjat med

4. zappa79

zappa79 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100

MINA ENHETER

Allt det du är ute efter finns och fungerar både på min note3 och min gamla note2, det borde fungera likadant på note.

Testa att gå igenom alla inställningar noga... testa att bocka av och sen bocka för igen om allt ser rätt ut.
    (Ibland kan det se rätt ut fast telefonen inte registrerat inställningarna... genom att ta bort och göra om dom kan det börja fungera...)

Sista rådet jag kan ge dig är att göra en återställning... Detta ska du dock bara göra om inget annat hjälper då allt i telefonen försvinner vid en återställning. (Se också till att ta en backup innan du återställer.)

Om du är osäker på hur du ska gå tillväga så kan du få hjälp i den här tråden eller i note1 delen av forumet.

Lycka till.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk