Tangentbord med T9

Discussion in 'Applikationer' started by prettythingd, May 14, 2012.

1. prettythingd

prettythingd Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!

Jag har en Xperia Ray, och som de flesta vet är den väldigt liten vilket gör såna tangentbord som Swiftkey oanvändbara i porträttläge. Vilket är otroligt synd för jag gillar verkligen Swiftkey och hur bra den är på att förutspå ord, det är bara det att jag inte gillar att skriva i landskapsläge (eller vad det nu heter).

Det "tillhörande" t9 tangentbordet är dåligt på att fatta vad man skriver så jag skulle vilja ha tips på andra BRA (förutspå mm) tangentbord med t9 funktion.

Har testat en del och tyckte GO's tangentbord var helt ok, men nu kör jag NOVA Launcher och vill absolut inte byta bort den, så GO blir tyvärr utesluten då.

2. rufy93

rufy93 Senior Droid Medlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24
    Oj, det var länge sedan man stötte på någon som ville tillbaka till gamla hederliga T9 igen. ;-)

En tangentbord som jag minns som verkligen uppskattades för ett tag sedan är jonas_ime så är en mod på dåtidens HTC tangentbord. Det var det enda jag använde på min Liquid.
    Det är visserligen gammal, och jag har ingen aning om det fungerar på GB och/eller ICS men den är absolut värt att kika in.
    När jag skrev som snabbast var det med det tangetbordet (dock i qwerty läge).

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

3. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Prova smart keyboard pro. Det var månader sedan jag använde det men det hade ett bra T9-läge.