Tangentbord

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Pain, 24 aug 2010.

1. Pain

Pain Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, har precis fått min bror och syster att införskaffa sig en varsin X10 Mini. Nu är det så att de båda är nya vid att använda QWERTY på mobilen och vill helst ha gamla hederliga T9 (phone pad).

Innan någon påpekar att SE egna tangentbord i mini är av T9-variant så måste jag tyvärr göra er besvikna o säga att "ordlistan" (T9 är egentligen inte är en lista utan snarare en algoritm) är under all kritik o kan inte stava ett ord.

Eftersom att jag själv använder mig av HTC IME Mod på min Liquid o är grymt nöjd rekommenderade jag min bror att testa denna, då det även går att köra som phone pad o T9. Tyvärr så kunde man bara se halva skärmen, trots att jag valde low resolution, så det var inte av en ren slump att jag valde att posta i X10 mini sektionen och inte i App-sektionen. :P

För att sammanfatta; kraven är följande:
    "Phone pad"-style/T9 på svenska
    Fungera på minin

Last edited: 24 aug 2010
  2. thesslin

thesslin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

3. Pain

Pain Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du skulle inte kunna motivera ditt inlägg. Har personligen svårt att se hur företaget som utvecklat T9 skulle kunna vara till någon större nytta då jag inte kan hitta någon app.

Last edited: 24 aug 2010
  4. thesslin

thesslin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

... det var lite det jag ville visa.... finns ingen anledning för T9 att skapa en app då SE har lagt krut på en annan lösning.... men det vore trevligt (föredrar oxo T9) om dom släppte en T9 lösning.... jag betalar gärna så fort jag kan göra det via Market.