Nån som kan rekommendera nån annan tangentbord än den original? Går det byta färg till svart på original tangentbordet? Hur kommer det sig att man inte fick med gingerbread tangentbordet vid sista uppdateringen?
Kan rekommendera Swiftkey som jag har hållit fast vid efter att ha testat dom flesta t-bord , Man kan även byta skins osv..
Jag tycker den är bäst att skriva med i landskaps mode går att skriva grymt snabbt efter några veckors användande då Swiftkey lär sig hur man skriver, jag har testat gingerbread men bara en kort stund och gillade den inte mest pga layouten av knapparna osv..
Det här har jag kört länge och tycker det är helt underbart. Keyboard from Android 2.3: https://market.android.com/details?id=com.moo.android.inputmethod.latin.free
Jo, det funkar fint! Ladda hem och aktivera det, ladda hem Swedish LP for GK (languagepack) och välj slutligen Gingerbread tangentbord som indatametod.
Visst det går skriva. Går dock inte besvara ett sms. Går inte skriva siffror och raderar så hoppar den ur sms programmet. Testat flera olika versioner av den och det hjälper inte. Det är många i detta forum som bekräftar att den är buggig ihop med 2.3.3. Testat Swiftkey nu sen igår och den verkar lovande. Dock hittar jag inte hur man byter skins på den. Skulle vilja ha mörka knappar som Gingerbread -tb har
Vet att det går att byta skin på Swiftkey bla till ett mörkt skin. hittade en tråd på xda där det stog hur man gjorde har för mig att man skulle intallera nån apk fil osv. men jag hittar inte tråden just nu , men testa google?
Testa att avinstallera och installera igen. Verkar ju jätteskumt att det inte fungerar. Fungerar utan problem för mig.
Installerat om flera gånger samt testat olika versioner. Får inte gingerbread t-b att funka buggfritt i uppdaterade 2.3.3. Funkade kannon ett halvår i 2.2.2