Tangentborder

Diskussion i 'Samsung' startad av emomilol, 2 sept 2011.

1. emomilol

emomilol Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

På min telefon döljer jag tangentbordet om det är ivägen genom att länge markera ett tomt område i appen / sidan. Men hur gör jag på GT? Är väldigt irriterande ibland och måste vara jag som missat något

2. Sebastiank

Sebastiank Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    87

MINA ENHETER

Finns en liten pil i nedre vänstra hörnet när du har tangetbordet framme testa trycka på den så försvinner tangetbordet. Kan även tipsa dig om att det finns liknade knapp på din mobil så du slipper markera något i appen.

emomilol gillar detta.
  3. kpeder

kpeder Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

En stilla undran över ett mindre problem men dock ganska irriterande. När jag aktiverar tabben via skärmlåset så startar alltid tangentbordet. Den enda gången det inte sker är när jag har omstartat tabben, Det spelar ingen roll i vilket läge den stängdes eller vilket tangentbord jag har aktiverat.

Last edited: 4 sept 2011
  4. Sebastiank

Sebastiank Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    87

MINA ENHETER

Du råkar inte ha någon widget som aktiveras när du låst upp skärmen? Likt post it lappar eller annat?

5. kpeder

kpeder Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Nej inga widget igång som kan tänkas ha behov av tangentbordet direkt. Tog bort några bokmärken som lå på hemsidan samt en google widget. Startade om tabben och som vanligt öppnades den utan tangentbordet. Dock när jag släckt ner den direkt utan att startat något så vid nästa inloggning så var tangentbordet där igen.