Tangentbordsfel?

Discussion in 'Blade' started by joos, May 3, 2011.

1. joos

joos Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Får först passa på att tacka för ett utsökt forum, läste på en hel där härinne före inköp av min ca två veckor gamla Blade, och forumet har fortsatt att hjälpa mig som är ny gällande allt vad android/smart phones heter mycket. :)

Nu däremot har jag stött på mitt första riktiga problem med min Blade:

Allt fungerade som det skulle tills jag stängde av den, (p ga låg batterinivå/ej tillgång till laddare just då), i förmiddags. När jag sedan startade upp den för att ladda den nu i kväll har ett felmeddelande i något av denna stil dykt upp:

"Tyvärr! - Processen com.android.inputmethod.latin för Android-tangentbordet stoppades oväntat. Försök igen. Tvinga fram en stängning".

Det fortsätter att dyka upp i princip vad jag än gör med telefonen och är m ao grymt störande. Har räknat ut såpass mycket att det har att göra med tangentbordet, (...), vilket jag inte tycks kunna använda att skriva t ex SMS med - endast till PIN-koden i början.

Hur kan man på enklast möjliga sätt få bort detta fel? - Har försökt gå in på inställningar för tangetbordet och konfigurera därfirån, men då kastar bara programmet ut mig i menyn igen.

2. 1337

1337 Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Applications --> Manage application --> Välj applikation --> Clear cache

joos likes this.