Tap tap 4 Revenge ?

Diskussion i 'ZTE' startad av Antebellum, 12 maj 2011.

1. Antebellum

Antebellum Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 6
    Telefon 2:
    Pixel 2 XL
    Hej. nyreggad på forumet men har hängt här länge som "anonym" användare o följt de flesta trådarna med stort intresse.

har på min htc fastnat för spelet tap tap 4 revenge och ville få in det på zte plattan också då jag itne kunde hitta det på market med plattan, så fick jag tag på .apk på nätet la in den och installerade den vägen det verkar fungera hyfsat inst skärmen är lite liten men när spelet komemr igång så används hela skärmen som det ska, det jag undrar över är att det verkar itne gå att trycka på flera (2st) ställen samtidigt på skärmen? hur jag än gör så registreras bara ett skärmtryck, och det gör ju tyvärr att detta spelet blir ospelbart, undrade mest om det är så att det är appen som gör det eller om det är hårdvaran i zte som begränsar det? har ju en zte (san fransisco telefon) också och där fungerar det som de ska.

passar också på o tacka alla eldsjälar som lägger ner galet mycket tid på att hjälpa och modifiera rom o fixa enkla instruktioner mm så det ska bli så bra som möjligt, keep the good work up, ni gör ett hästjobb!

2. Denker

Denker Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

ZTE Light har inte multitouch

3. Delarium

Delarium Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Precis, misstänker att spelet kräver en kapacativ skärm (med multi touch) för att det ska rocka.
    Då ZTE Light har resisitiv blir det värre. Tyvärr!

4. Oxygen

Oxygen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

...varför det inte dyker upp i market...

5. Delarium

Delarium Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Med Kallt_kaffes nya rom går det dock! Den fejkar att plattan har multitouch, och på så vis går det ladda ned apparna.