Det oundvikliga har skett, jag har tappat min Nexus för första gången! Som tur var hade jag den i det medföljande fodralet. Den åkte ner från ett bord ungefär 80 cm från golvet. Den studsade mjukt tack vare fodralet. Jag försöker vara försiktig, men det går ju inte att undvika att tappa den någon gång. Någon som har tappat sin Nexus One i golvet utan fodral? Jag hoppas den ska hålla några fall till! Kanske lite tråkigt ämne, men men, jag har tråkigt här.
Jag har tappat min Magic två gånger utan skydd. Det var dock bara 50cm upp och det var ett mjukt plastgolv på sjukhuset inga skavanker ännu!
http://www.youtube.com/watch?v=R1sz5c-R9h0 Dom håller rätt bra Han förövrigt tappat min Hero några gånger på hårt parkettgolv... Ingen skada skädd ännu
Haha, och ingen mobil i filmen gick sönder.. men det gjorde lite ont att se på den.. Jag har tappat min magic ett par gånger. Den funkar lika bra som första dagen.
Funktionellt så lever min MyTouch 3G på bra. Visuellt så... helt okej. Tappade den så den landade med ovansidan neråt, så den är lite repig och har en inbuktning där, haha. Men det syns inte så mycket. Har även en liten inbuktning på sidan från en liknande händelse, men den är ganska så pytte.