Tappade min Desire HD från 1,5 meters höjd...

Diskussion i 'Desire HD' startad av bugiam, 22 nov 2010.

1. bugiam

bugiam Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Och den höll! Blev ruggigt nervös när jag plockade upp den då den landade med glassidan neråt. Allt som hände var att batteriluckan åkte ur sina gängor lite, bara att tryck igen och fortsätta med livet. Verkar vara bra kvalité. :teeth:

2. Shidapu

Shidapu Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Läskigt, men kul att veta :) Har en son som ibland lyckas få tag på mina saker, och skulle han få för sig att kasta den så kanske den håller också! :) Han är som sagt 3 år om någon undrar, och jag kommer ju som sagt inte att låta han leka med den avsiktligt, men man vet ju aldrig när olyckan är framme, då värderar man ju kvalite!

3. bugiam

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Du ska nog inte låta honom leka freesbee med den, helt sant - men ändå bra att den kan ta lite stötar .
    jag hoppas att det aldrig händer igen. Hjärtat i halsgropen deluxe :)

4. Shidapu

Shidapu Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

haha :) jag kan tänka mig de! när jag införskaffade mig min första iPhone 3G satte jag nästan i halsgropen när jag tappade den första gången... den klarade faktiskt en del stötar tills dagen då min son kastade den och plast chassit på baksidan sprack.. tråkig dag de.. Efter de har jag varit lite försiktigare om man säger så.. :)

Även om det är en "Dyr" leksak, så ser ju barnen även den som en rolig leksak när det finns en del roliga spel, och det ända dom behöver göra är att använda sina händer!

Men man kanske borde ha bättre uppsyn när dom använder den! :P

5. Revelations

Revelations Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Telefon:
    Samsung Note 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Note 8
    Frågan är, vad landade den på? Asfalt? Parkettgolv? Soffan? :D

6. stn

stn Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Känner ni till "kanten" på Desire HD? Om man drar fingret över skärmen snabbt hela vägen så kommer man åt kanten och ett ganska irriterande ljud kommer fram. Ibörjan var jag ganska besviken på det, men såhär i efterhand så tror jag att det är jävligt smart eftersom skärmen kommer "under" själva skalet. Att det går upp lite på kanterna måste fungera som ett skydd för skärmen? På plana ytor så, även om det är ytterst lite som skiljer så föhindras skärmen att komma i kontakt med ytan vilket motverkar repor väldigt effektivt?

Bara min tanke!

Själv blir man livrädd såfort mobilen åker ner ifrån sängen (som inte har några ben) Haha!

7. bugiam

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Blöt asfalt, inte bra.

8. nixxez

nixxez Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jag råkade slänga runt min DHD i badrummet i morse, blev ett litet vit märke bakpå efter elementet, men den funkar iaf. :)