Hejhej. Det händer jävligt ofta att min anslutning till telefonnätet dör. Nästan så fort jag gör någonting som kräver internetanslutning. Efter ungefär 10-20 sek så kommer det tillbaka igen. Ikonen där uppe hoppar också ständigt mellan E/H/3G osv. Ibland får jag även en notification att jag roamar, fast jag verkligen inte gör det. Det kan inte vara täckningen som är problemet då jag i princip bor under en mast. Jag har Telia och mina APN-inställningar är: APN: online.telia.se MCC: 240 MNC: 01 APN type: internet Lyckades få fram en logg som borde ha någonting med problemet att göra också: Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Är det någon annan som har detta problem? Hur kan jag fixa det? Tack!
Hm, tror de flesta spica-ägare har haft detta problem. Du är inte ensam om det glädjer dig Vet tyvärr inte någon lösning på detta Minns att jag haft det, men har det inte längre. Ingen aning varför
Att det står att den roamar utan att den gör det är en vanlig spica-bugg. bara att inte bry sig om det.