Haft min Hero i strax under en vecka och har stött på problem med mitt SD-kort. Hände precis för fjärde gången att Heron inte hittar mitt SD-kort längre. Kommer upp ett meddelande i min notificationbar att SD-kortet oväntat har tagits ur, även om det fortfarande sitter i. Har fungerat 3 av de 4 gångerna att ta ut kortet och stoppa i det igen, medan en av gångerna hittade den inte kortet då heller utan det var först när jag testade med en polares sd-kort som den efter det hittade mitt egna igen. Kan det vara telefonen eller kortet det är vajsing på?
Hm, intressant. Jag har en Magic, som efter att jag kört in en Hero-ROM har fått problem med SD-kortet. Den första ROM:en gjorde att telefonen tappade kontakten med SD-kortet titt som tätt, dock var det bara som att den tappade och sen hittade det direkt igen. Med en annan Hero-ROM så har det blivit problem med att läsa och skriva till kortet i vissa situationer. Mjukvaruproblem?
Stoppat i det medföljande sd-kortet nu och tänkte ha det i nån dag för att se om det också försvinner. I annat fall kan jag väl anta att det är kortet det var fel på och inte telefonen.