Tappar SMS samt "kontakt minne"?

Diskussion i 'Desire HD' startad av daaneell, 17 mar 2011.

1. daaneell

daaneell Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjaa.
    Köpte min DHD när leverans 2 kom och nu börjar det bli sjuuukt störande att den hela tiden tappar minnet..

Händer någon gång i veckan att den tappar minnet med simkort eller något, man måste iaf skriva i sim koden och ibland brukar det ta en jävla tid för den att få tillbaks alla kontakter. Klickar man på "telefon" så kommer ju alla nummer upp men inga kontakt namn, SMS finns men endast nummer står.
    Och sen brukar jag få att något jävla "program" dör när man kör SMS, och måste "tvinga stänga" det, vill säga den går tillbaks till start meny och man får gå in o börja om med sms. Inte så jobbigt men störande i längden (som allt annat). Men det jag stör mig mest på är att jag ställt in på 5000 sms per konverstaion och att den automatiskt ska ta bort. Men lite då och då brukar den bara hänga sig och vägra uppdatera SMS. Och det står bara "Laddar" hela tiden.
    Blir tvingad att starta om och då finns det inte ett enda sms kvar...? Det är också galet irriterande när allt försvinner bara så där.
    Sist den gjorde det i helgen så tog jag bort automatisk tömning. Men idag, 5 dagar senare gör den samma jävla grej igen?! Står på jobbet och grejar lite, fick en jävla massa SMS att gå igenom och så bara försvinner allt.. Kan lova att det är sjukt irriterande när man är beroende av luren hela tiden :sealed:

Så är det någon som vet vad jag kan göra? Vore oerhört tacksam. Prövade annat SMS program ett tag, men använde det endast i en vecka ungefär då jag gillade org mer.

Tack på förhand
    MVH Daniel!

Last edited: 17 mar 2011