Tappar teckning efter några minuter efter uppstart

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Eawo, 17 jan 2012.

1. Eawo

Eawo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Telefon:
    Oneplus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6
    Hej

Jag har en HTC desire som ja fått byta skärm på CA 3gånger efter den senaste gången har de blivit problem.

Telefonen tappar helt teckning så fort man inte använder den eller lägger den i fickan de kan även tappa teckning under användning. Jag misstänker att de kan kommit fukt i telefonen har använt den en hel del på jobbet.

Telefonen har varit rootat testat de flesta olika modems å radios eller va vi kallar de. olika roms å allt nu den återställd till orginal men vad ja en gör så får ja samma problem. I övrigt funkar telen utan några problem.

Gillar skruva å pilla :D så ni vet.

Så någon som har en ide? eller är de bara kasta?

2. Eawo

Eawo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Telefon:
    Oneplus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6
    Löste sig efter jävligt mkt pillande fram å tillbaka. börja funka efter ja updaterat till 2.3 och sen va de samma sak tills ja gick in på ring å tryckte yttligare inställningar då typ updatera den eller något för efter det så funka den fin fint. Vart error första gången ja gick in sen andra gången så gick de efter det funkar den som den ska iallfall.

3. gogasos

gogasos Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Min första tanke var att det var "romen" mene man läste ju dina upptåg "skruvande"
    då blev man genast osäker..
    Men va bra att det gick bra iaf ^^