Tappat svenska menyn

Diskussion i 'Desire HD' startad av xeeon, 18 jan 2011.

1. xeeon

xeeon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå.
    Satt och lekte och råkade sätta English som språk och nu finns inte Svenska som val till språk längre. Alltså, Menu > settings > Language & Keyboard > Select language. Har prövat att köra Setup men där finns inte svenska med heller. Kan tillägga att jag har och kan välja svenska som tangentbord. Någon som har haft liknande problem som kan ge mig en hjälpande hand?
    Tack på förhand!

2. SCPC

SCPC Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena :) gå in på Market och ladda ner MoreLocale 2. Välj svenska som språk och avinstallera sedan programmet igen i market. :) funkade fint för mig! :P

3. xeeon

xeeon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack SCPC de funkade perfekt :)

4. Kickz

Kickz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, Har en liten fråga... Det samma hände min Desire HD men när jag ringde HTC info dom att min telefon (trots att jag köpt den i Sverige) är gjord för den franska marknaden. Tog hem appen för att få in svensk meny men jag har ändå inte å, ä, ö... Några tips?
    Som det ser ut nu måste jag skicka tillbaka telefon och återförsäljaren måste lägga in ny rom om dom anser att de sålt en icke svensk telefon till mig eller inte :(:(

5. SCPC

SCPC Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kolla i inställningar. Språk och tangentbort -> Touch input -> Internationellt tangentbord. Så ska nog Svenskt tangentbord finnas där.