Taskiller med automatisk kill

Discussion in 'Applikationer' started by Droid140, Dec 28, 2009.

1. Droid140

Droid140 Guest

Hej,

Använder mig av applikation Taskiller för att stänga ner onödiga processer på mobilen och märker stor skillnad på snabbheten i mobilen direkt efter att jag stängt ner allt crap.

Tyvärr så är det flera applikation som startas upp igen när man inte spammar den där kill knappen kontinuerligt.

Undrar om det är någon som har tips på en taskiller som har ytterligare funktioner som t ex lägga in regler på hur ofta programmet själv ska döda alla processer eller t ex utföra en kill när skärmen tänds? Kollat runt lite men inte hittat något som faller mig i smaken.

2. Nale72

Nale72 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Om du vill använda en taskkiller tycker jag du ska testa FREE ADVANCED TASK MANAGER. Den kan göra det du efterfrågar och mer därtill (du kan t ex även avinstallera program via den)

3. Droid140

Droid140 Guest

Hade missat att betal versionen hade denna funktionen.

Tackar, precis vad jag var ute efter.

4. stefancrs

stefancrs Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

5. Vorhee

Vorhee Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag bytte ut "Advanced Task Killer Free" för att köra Task Panel med auto-kill. Min batteritid försämrades säkert med 40% direkt. Nu är jag tillbaka med den gamla vanliga och stänger ner manuellt och batteriet är som det ska igen. Skumt tycker jag.

btw, kör jag en galaxy utan krussiduller.

6. LaZe

LaZe Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Taskiller har en autokill funktion i gratisversionen numera då dom gjort den reklambaserad (yäy!). Har prövat alla de nämnda applicationerna och fastnade för taskiller då den har den överlägst bästa widgeten

7. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Låter skumt... Använder taskpanel med autokill & är mycket nöjd med batteritiden sen jag började med den...

Använde du den senaste versionen? Den tidigare kunde man ställa in med vilken tidsintervall den skulle döda, den nya dödar varje gång luren går in i sleep & ska tydligen vara snällare mot batteriet då den inte ligger & kollar efter öppna apps hela tiden.

8. Vorhee

Vorhee Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Japp, jag körde senaste version. Det var nu i helgen som jag testade byta.