Tattoo?

Diskussion i 'Off Topic' startad av OWid, 11 dec 2011.

1. OWid

OWid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hei!

Jeg trenger litt hjelp av noen som ikke kjenner meg så godt - og da var dere et godt førstevalg.

For å gjøre en lang historie kort - så hadde jeg for et par år siden en god del konflikter med min far - hvilket førte til at jeg flyttet derfra. Dette gjorde naturlig nok at jeg ble litt innesluttet, og ikke så glad som man som regel vil være. Men jeg har lagt det langt bak meg, og føler selv at jeg er en veldig glad og utadvent gutt, nå. (jeg er nå 20, var vel 15 når det begynte)

Noe som har vært viktig for meg, er å se positivt på ting, og aldri glemme å smile - det er faktisk sant at når man smiler til folk, så smiler de tilbake :)

Ut ifra dette, så har jeg nå i ca et år gått og fundert på å tatovere meg - men jeg er usikker på motiv, og evt. tekst.

Jeg er sikker på at det må være på innsiden av overarmen ("under" biceps) da det er lett å gjemme, om man har bruk for det... (f.eks jobbintervju? Jeg studerer ingeniør, og det gir kanskje feil image å komme på et intervju med tatoveringer i hele ansiktet og på hendene?)

Jeg hadde satt pris på alle innspill - men helst ikke sleng skit :)

2. Juvelbagarn

Juvelbagarn Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!

Inner överarm är inte helt roligt att köra, det nyps en hel del där. Jag har fullt på båda armarna och det har inte varit några problem med jobb, man får ta på sig en långärmad skjorta helt enkelt när man ska på intervju eller om det är något speciellt tillfälle.

Tatueringar idag är så pass respekterat att folk knappt höjer på ögonbrynen när dem ser tatueringar på människor.

så jag tycker du borde köra en skön tatuering, absolut.. Men du ska veta att det är som ett gift, du kommer vilja ha fler.

3. kent_

kent_ Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

En vacker dag kommer jag tatuera in en liten skäggig gubbe.