Hei!
Jeg trenger litt hjelp av noen som ikke kjenner meg så godt - og da var dere et godt førstevalg.
For å gjøre en lang historie kort - så hadde jeg for et par år siden en god del konflikter med min far - hvilket førte til at jeg flyttet derfra. Dette gjorde naturlig nok at jeg ble litt innesluttet, og ikke så glad som man som regel vil være. Men jeg har lagt det langt bak meg, og føler selv at jeg er en veldig glad og utadvent gutt, nå. (jeg er nå 20, var vel 15 når det begynte)
Noe som har vært viktig for meg, er å se positivt på ting, og aldri glemme å smile - det er faktisk sant at når man smiler til folk, så smiler de tilbake
Ut ifra dette, så har jeg nå i ca et år gått og fundert på å tatovere meg - men jeg er usikker på motiv, og evt. tekst.
Jeg er sikker på at det må være på innsiden av overarmen ("under" biceps) da det er lett å gjemme, om man har bruk for det... (f.eks jobbintervju? Jeg studerer ingeniør, og det gir kanskje feil image å komme på et intervju med tatoveringer i hele ansiktet og på hendene?)
Jeg hadde satt pris på alle innspill - men helst ikke sleng skit

Click to expand...