Avslutad: Tele2 Maxi unlimited 4G med Samsung galaxy s2 lte överlåtes 345kr/månad

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Patr!k, 6 apr 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Patr!k

Patr!k Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    319

MINA ENHETER

Hej!
    Jag tänkte kolla om någon är intresserad av att ta över mitt abonnemang med medföljande mobil?

Abonnemanget är det som tele2 hade kampanj på våren 2012 med obegränsat med samtal/sms/mms och 10GB surf i upp till 80Mbit/s.

Anledningen till att jag vill göra mig av med abonnemanget p grund av att jag har tänkt att skaffa ett mobilt bredband och ett billigare abonnemang för att jag inte ringer så mycket.

Info:
    *Abonnemanget är bundet till 2014-04-03

*Telefonnumret kommer jag att behålla så du kommer få ett nytt nummer men du kan flytta över ditt gamla nummer efteråt om du vill.

*Jag står för överlåtelse avgiften

*Jag bor just nu i Nässjö men åker hem till Skövde/Falköping ibland så om du vill mötas upp någonstans i närheten så går det och ordna.

Det som ingår är:
    *Telefon (Samsung galaxy s2 lte) - Mobilen är i bra skick och skärmen är repfri men baksidan (mestadels batteriluckan) har blivit repig av smuts som har kommit innanför skalet som jag har haft på (syns inte om du har ett skal på).

*Orginalkartong med laddare, headset och manualer.

*2st skal och ett nytt skärmskydd.

*Samsung orginal mhl adapter.

*Samsung 32GB class 10 minneskort.

Hör gärna av er om ni undrar något!
    Med vänlig hälsning
    Patrik

2. RNB

RNB Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114

MINA ENHETER

Halloj! Ursäkta, inte för att vara sådan - men "överlåta" och "skänka" är verkligen inte samma saker. Att överlåta ett abonnemang som kostar stora pengar varje månad står närmre "säljes" i så fall, då du säljer av dig ditt behov av ett abonnemang du i detta nu är bunden av att betala för.

Återigen, inte för att vara otrevlig eller så, jag tänker bara av ren respekt för både säljare och köpare. Ser man en "skänkes"- annons så blir man annorlunda inställd från första början än om man ser en "säljes"- annons. Det känns lite skevt från köpar-perspektivet i detta läget.

3. Deadbeat

Deadbeat Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Han säljer ju för fan inte abonnemanget. Skaffa dig ett liv!

Skickat från min LG-P880 via Tapatalk 2

4. Cire

Cire Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54

MINA ENHETER

Nej, du har fel. Han har gjort rätt.

5. Patr!k

Patr!k Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    319

MINA ENHETER