Tele2 och HTC Desire, Nexus One

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av Phrost, 12 mar 2010.

1. Phrost

Phrost Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Har i dagsläget Tele2 som leverantör och eftersom dom inte gått ut nånstans med nån info om när dom tänkt ta in antingen x10, Desire eller Nexus one så mailade jag dom och frågade specifikt om just dom tre modellerna.

Svaret jag fick var:
    som jag tolkar det så kommer T2 ta in desire OCH n1 i sitt lager.
    Antagligen en misstolkning (dom har trott jag menade legend eller nått) .. men man vet aldrig...

Men i vilket fall som helst, i April får Tele2 in Desire iaf. Nexus one är en annan diskussion ;)

2. peterthegreat

peterthegreat Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nice. :) Synd man får vänta lite gentemot telia som släpper lös Desire den 22a. :/

3. cnord

cnord Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

HTC-modellerna syftar de antagligen på Desire och Legend. Google säljer bara Nexus One genom sina egna kanaler, då främst google.com/phone. Den är inte ens tillgänglig att köpa i Sverige via Google än, så oddsen att Tele2 skulle få in den är så gott som obefintliga.

Vad gäller Desire - så kan du förbeställa Desire med Tele2-abonnemang från andra återförsäljare. Mobilgiganten gav bäst rabatter för Tele2 sist jag kollade, och CDON.com ligger inte långt därefter. Att köpa telefoner med abonnemang direkt via Tele2 är generellt dyrare än att ta det via en separat återförsäljare.