Fortsättning på första inlägget.
Jag valde efter att den tredje personen jag pratat med lagt på åkte till
tele2's egna butik och där kunde jag inte avsluta abonnemanget. Men de skulle ordna så jag kunde bli uppringd utav
tele2 kundtjänst så jag slapp kö.
De skulle ringa innan 13:30, men ingen ringde så kl 13:40 så valde jag att sätta mig i kö igen. Efter cirka 20 min kom jag fram till en väldigt trevlig tjej som jag förklarade allt för och hon bad verkligen om ursäkt.Nu har jag äntligen en slutfaktura klar och dessutom så ska hon nu mailat deras chef som bör kontakta mig inom närmsta dagarna.
Det som skulle ta en kort stund och började för mig kl 10:30 idag har nu äntligen tagit slut efter lite mindre än 4 timmar.
Får verkligen hoppas deras chef ringer upp för jag tänker gå vidare med detta hur som helst. Det är väl tur att man är ung, men tänk om de var någon äldre i min familj med mindre koll som skulle ringt? Gäller att vi som är unga och någorlunda tekniska tar tag i deras problem.
Click to expand...