Telefon appen hänger sig.

Diskussion i 'Desire HD' startad av PeterD, 13 aug 2011.

1. PeterD

PeterD Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Nu börjar jag bli lite trött på att min telefon hänger sig hela tiden.

Fast det är inte hela telefonen som hänger sig utan det verkar bara vara själva telefon appen.

Ibland när man har pratat i telefon och man lägger på så ligger luren uppe i notification bar kvar och blinkar 15-20sekunder efter att man har lagt på.

Efter att det blivit så måste jag starta om telefonen för att kunna ringa eller ta emot samtal igen :( Samma sak med sms. Det går bra att surfa och göra allt annat med telefonen dock.

Har även lämnat in den på service och fick då hela moderkortet utbytt men det har fortsatt efter det också.

Allting började för över ett halvår sedan innan jag hade rootat telefonen. Jag testade då att roota den och byta rom och då fungerade allting bra en månad kanske innan det började igen.

Senaste veckan har varit helt hopplös, har startat om telefonen säkert 15ggr om dagen.

Fått några tips om att det kan hända om man har för många konton som syncar samtidigt. Men jag har tagit bort alla konton utom Googles och det händer ändå.

Har testat återställa telefonen ett antal gånger och även testat med olika radio versioner utan att det försvinner.

Finns det något annat än moderkortet i en telefon som kan spöka? Då lär jag få lämna in den igen misstänker jag.

Alla tips mottages och ska testas :)