beställt Hej jag var precis nere hos en 3 butik i Malmö och beställde min HTC Magic. De lovade att jag skulle ha telefonen i handen innan Fredag nästa vecka, dvs innan den 5e juni
Ungefär samma för mig (var inne på 3-butik i Örebro), början av nästa veckan trodde hon.. Jag känner mig skeptisk..
Undrar om Tre förstår hur mycket förväntningar som ligger på deras axlar när dom lovar en sån sak just nu Hoppas ni får dem direkt! Själv håller jag få att spricka av väntan, men känner att jag kan vänta någon vecka till och se vad som händer.
Jag beställde igår från deras kundtjänst. Hon sa att den kommer nästa vecka men sen skall de skickas ut till kund och att det skulle ta nån dag med! Hoppas dock nästa vecka iaf. /Daniel
Fick detta svar via mailkontakt med online shopen "Din beställning är godkänd och hanterad, paketet kommer att skickas ifrån oss så snart samtliga produkter finns i lager. Enligt HTC så kommer vi att få in mobilen i slutet av denna vecka."
http://www.mobil.se/artikel/htc_magic_kommer_pa_torsdag_mob_090602144522-839.html Hoppas detta stämmer, ni andra som väntar kan ju hojta till här när ni får era...
På fredag? Nu fick jag beskeded att jag skulle få min telefon skickad till mig och att jag kan hämta ut den på Fredag. Jag börjar tvivla en hel del nu när man läser på en del ställen att leveranserna ska vara 1-2 veckor försenade!
2-3 dagar Såg att tre.se har satt ut leveranstid på HTC Magic nu! 2-3 dagar står det nu! Då kan det stämma att jag får min på Fredag!!!
Har beställt på tre idag och de sa att den skeppas imorgon... Sen vet vi ju alla att vad de säger inte nödvändigtvis har bäring på verkligheten
Plockade ut en magic från tre idag och den är helt obrandad, inget tre märke på den heller. Säljaren sa tom att den är helt olåst. Har iof inte hunnit prova med annat abb men återkommer med mer info angående det
What? är det möjligt? :/ Då jäklar ska jag också ta en! Det kanske bara är dom första eller så har det blivit nåt fel. För varför skulle Tre inte branda som Vodafone?
Ja, nu vet jag varken ut eller in längre. Om du går in under "Settings -> About Phone ->" vad står under Firmware version, baseband version och kernel version?
firmware 1,5 baseband 62.52s.20.18u_3.22.20.17 , kernel 2.6.27-dd63d1eb u70000@Android-x01 ) Sorry för långsamt svar men internet har strulat lite. Hon som jag hämta telefonen av sa att dom precis på dagen fått dom från HTC och att dom inte hade hunnit göra nånting alls med telefonerna. Det betyder dock inte att dom inte kommer att branda eller låsa telefonerna i framtiden. Jag har dock inte hunnit prova med annan operatör ännu. Återkommer med info ang. detta senast söndag
Intressant detta, den radio (baseband) ni verkar få med tycks vara en nyare version än den som följer med de Vodafone-brandade telefonerna. Jag har på min Vodafone-brandade tysklandsimporterade lur baseband version: 62.50S.20s17U_2.22.19.261.