Telefon övervaknings

Diskussion i 'Allmänt' startad av pforce, 24 feb 2023.

1. pforce

pforce Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Ny medlem sedan 15 sekunder så gör jag något galet stanna upp och rätta mig.

Men till mitt problem.
    Jag har en arbetstelefon som jag svara dagligen i och nu skulle vilja ha en app som räknar och sammanställer den tid som jag lägger ner på visa nummer. Då menar jag all information som sms/mms/samtal.
    Sedan har jag visa program som är webb baserade som används för jobbet men jag kan styra dom från min telefon inklusive mailen och Facebook.
    Finns det någon app som kan sammla all denna information till mig så jag kan ta it ett Excel ark eller en pdf.

Otroligt tacksam för svar och kanske skall tillägg att det skulle vara super om man kunde frånta visa nummer, Som om mamma ringer och söker en.

amvh Peter

2. Leo83

Leo83 Android Medlem

Mottagna gillanden:
    5 375

MINA ENHETER

Välkommen till Swedroid :)

Angående första så skulle någon typ av analysverktyg kanske hjälpa dig..

Callyzer

Eller
    Call log analytics

Inga appar som jag personligen testat och det verkar inte ha några betyg/recensioner. Man kanske också ska kolla vad för information som samlas in och hur den hanteras.

Angående fråga två, är det fjärrstyrning av Windows du är ute efter, Remote Desktop?

Då kanske Team viewer hade funkat, had testat den själv men det var många år sedan.

Denna diskuterades i en tråd för bara någon dag sedan, Remote Desktop

Det kan dock vara vanskligt med vad som tillåts av IT avdelning på ditt jobb. Kanske något man måste diskutera med dem om och då godkänt.

Edit: Missförståd andra delen, det är loggning av specifika appar du är ute efter.

StayFree och YourHour har app loggning och export.

Sen hade man kunnat tänk dig att du har en timer app där du själv lägger in olika aktiviteter som du sedan startar och stoppar. Använder själv denna, WorkingHours, för att tracka olika projekt på jobbet samt total arbetstid som jag exporterar till en Excel i slutet av varje månad och som jag sen använder för att skicka vidare till diverse tidsrapporteringsverktug via skript.

Last edited: 24 feb 2023
  3. Rospigg

Rospigg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 162
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Hej!

När det gäller samtal så borde du väl kunna få en samtalslista som du själv kopierar till ett Excel-ark och redigerar.